Friday, January 6, 2017

ג'ף פולבר (מגדולי האנג'לים) הצטרף לרשימת נותני החסות לתכנית TLV Generator


ג'ף פולבר (Jeff Pulver), מגדולי האנג'לים בעולם ויזם סדרתי משל עצמו, שמשקיע רבות במשך שנים בעולם היזמות הישראלי, הצטרף כנותן חסות למיזם היוצא דופן TLV-Generator, שהחל את דרכו במתחם MerkSpace בת"א. 
מאת: אבי וייסג'ף פולבר



ג'ף פולבר (Jeff Pulver), (בתמונה משמאל), אמריקאי ויהודי תושב ניו-יורק, המקושר היטב לישראל ולעולם היזמות הישראלי, הוא יזם סדרתי בנשמתו: עד היום הקים כ-50 חברות הזנק, כמעט כולן בארה"ב והשפיע באופן בולט על התפתחות תעשיית ה-VoIP ותחומים רבים ברשת אינטרנט העולמית ובתעשיית התקשורת העולמית.

ג'ף הוא גם אנג'ל מוביל בעולם והשקיע בחברות רבות מהן מעל ל-15 חברות הזנק שקיבלו ממנו השקעותבישראל. ביום 4.1.17 בעת ביקורו בישראל, החליט לתת את חסותו למיזם TLV-Generator, שהחל את דרכו במתחם MerkSpace בתל-אביב. 

ג'ף פולבר: "מיזם TLV-Generator הוא רעיון יוצא דופן, וזו הפעם הראשונה, שאני פוגש רעיון כזה בעולם היזמות. אני חושב, שזה  רעיון 'מדליק' ומאוד מעניין ולכן אני מוכן לתת חסות למיזם הזה ולסייע ככל הניתן ליזמים הישראלים, שנכנסים לתכנית החדשנית הזו". 

מה זה TLV-Generator (בקצרה)?
עובדה: 96% מהסטרטאפים לא שורדים את השנה הראשונה. הפתרון המהפכני של TLV Generator בא לשנות את המצב הזה מיסודו.
יש לך רעיון מצוין אך אין לך צוות פיתוח או מוצר? תכנית ראשונה בישראל מאיצה גם את היזמים וגם את הרעיון והופכת אותו במהירת למוצר, תוך 120 יום. הרישום בעיצומו.

במסגרת ביקורו הנוכחי בישראל, ג'ף פולבר פרס את משנתו, חוויותיו ותפיסת עולמו בפני הסטודנטים והיזמים, שנקבצו לפגוש אותו במכללת שנקר ברמת-גן.

ג'ף: "אני מחובר חזק לישראל ומבקר כאן המון. באמצע מהלך הרזייה, שנעשה בשיתוף אלפי עוקבים ובאמצע פעילות ספורטיבית, שעשיתי כאן בישראל, קיבלתי שבץ, אולי בגלל מאמץ יתר. גם נפלתי ושברתי את הכתף שלי. קיבלתי כאן בישראל טיפול 'מציל חיים' בזכות חברי הרבים, שליוו אותי וצוות הרופאים, וחזרתי להשתקם ולסדרת ניתוחים וטיפולים ארוכה בניו-יורק. הייתי ממש חסר אונים כי לא תיפקדתי בכלל. 

זו הייתה חוויה מאוד חזקה עבורי וכך גם למדתי כמה חשוב לחיות ולהגשים את מה שחשוב לך בחיים. זה חיזק את הצורך שלי לחבק ולקרב אנשים אלי. לקח לי זמן להשתקם ולהבריא ובמהלך השיקום חזרתי לכמה הרגלים ישנים שלי עוד מצעירותי, דוגמת צילום וצפייה בכוכבים. התחלתי לשתף את העובר עלי לכל אלפי המעריצים והעוקבים שלי באיסטגרם, ואני רואה, שהמשימה שלקחתי על עצמי לשמור על רוח היזמות של האנשים, ממשיכה לגדול ולהתפשט. אני מאמין, שאני יכול לתת השראה לאנשים לקחת את עצמם בידיים ולממש את החלומות שלהם. אני מאמין, שמי שמציב לעצמו מטרה נכונה, יכול להשיג אותה.

בישראל, אני עושה הרבה כדי לקדם (בנוסף לעולם היזמות) גם את התחביב של צפייה בכוכבים, תחביב שאנשים איבדו את היכולת לעסוק בו בגלל התאורה העירונית. אני מרגיש, שבכך אנו יכולים להתחבר לעוצמה של היקום הסובב אותנו ולהבין כמה אנו קטנים במערכת היקום, ובכך לקבל פרופורציות נכונות על מה שאנו עושים. 

עולם הטלקום בו אני עוסק עשרות שנים, מתקדם מאוד מהר. אני נפעם מההתפתחות של עולם הטלקום, שאני מעורב בו, מאז הימים שחברת ווקלטק הישראלית המציאה את ה-VoIP בתחילת שנות ה-90 של המאה הקודמת. זו המצאה, שהתחלתי ליישם ולקדם בעצמי, מה ששינה לגמרי את מסלול חיי. אני ראיתי וסייעתי בזמנו להשפיע על התפתחות המהפכה של VoIP ברשתות התקשורת ובאינטרנט והייתה לי הזכות להיות חלוץ במהפכה הזו, בעזרתם של רבים וטובים, שדחפו וקידמו את המהפכה הזו. הרצתי יוזמות ואירועים רבים וכך הגענו היום למצב, שבו האינטרנט הוא דבר אחר לגמרי ממה שהוא היה בעשורים הקודמים.

אחד התחומים, שתופס הכי הרבה תאוצה ואני מאמין בו ,הוא תחום הצ'אט-בוטיםצ'אט-בוט היא דרך נהדרת שתלך ותתפשט,  לתקשורת בעולם האינטרנט. אני מאמין, שהטכנולוגיה הזו, שכרגע נמצאת רק בצעדיה הראשונים, תהפוך לבסיס המרכזי והמוביל של התקשורת בין בני אדם ובין בני אדם ואתרי אינטרנט וחברות הפועלות באינטרנט. זה יהיה טרנד מאוד חזק בשנים הבאות ואני מאוד נפעם מהפיתוחים הקיימים ואני מוביל כמה מההתפתחויות הללו.

אני מאמין, שתחומים מלהיבים דוגמת: VRAR ו-AI  שמתפתחים במקביל לצ'אט-בוטים ויחד איתם, יהיו  גם הם במוקד של  התקשורת האינטרנטית העתידית. הטכנולוגיות הללו מחזקות את היכולת שלנו לתקשר זה עם זה ועל הצורך לשמור על קשר בין בני אדם למערכות המידע הענקיות המקיפות אותנו. 

בקרוב (ב-21-23 במרץ 2017) אני עורך כנס ענק בארה"ב (בסיליקון-ואלי) בשם MoMage, וזה הכנס השני, שאני יוזם ודוחף תחת הכותרת: Messaging is the New Voice. זה כנס העוסק בדיוק בההתפתחויות הללו של צ'אט-בוטים והטכנולוגיות החדשות  האחרות.. אני מזמין יזמים צעירים וגם לא צעירים מישראל, מפתחים, מנטורים ומשקיעים, להגיע לכנס הזה וללמוד מקרוב מה מפתחים בתחומים הללו ולפגוש את תעשיית היזמים, המשקיעים, המנטורים והחברות הגדולות וגם הקטנות שכבר מעורבות בתחומים הללו, בכל רחבי העולם. זו תעשייה ענקית, שתלך ותתפתח במהירות, כי אנו נמצאים רק בתחילת הדרך שלה". 


No comments:

Post a Comment