Monday, December 26, 2016

הושק TLV-Generator ב-Merkspace



TLV Generator הושק ב-MerkSpace ת״א


המיזם (למעשה סוג חדש של אקסלרטור) TLV-Generator הושק ב-25.12.16 במתחם המעוצב בצורה יוצאת דופן בשם Merkspace בתל-אביב, ומתכנן לבצע מהפכה בצורת העבודה של יזמים: קודם מפתחים מוצר\שירות עם לקוח\לקוחות המשתמשים במוצר\שירות.

מאת: אבי וייס, 26.12.16, 12:07TlLV-Generator

בלעדי: ביום 25.12.16 יצא המיזם TLV-Generator לדרכו במסיבת ההשקה, שנערכה בהשתתפות עשרות יזמים, משקיעים, מנטורים ונותני חסות וסיוע, שהגיעו למסיבה למרות מזג האוויר הסוער. 

המדובר בתכנית האצה ההופכת רעיון למוצר תוך 120 יום, ליזמים בעלי רעיונות. 

הסבר מפורט ופרטים נוספים לגבי התכנית המהפכנית זו בעולם היזמות ניתן למצוא כאן ובפורטל התכנית

התכנית יוצאת לפועל במהלך ינואר 2017 במתחם המעוצב באווירה משפחתית של האקסלרטור מרקספייס (Merkspace) מיוזמתה של ספיר שפיגל, שאך לאחרונה השיקה את המתחם השלישי והמדהים בעיצובו של מרקספייס בת"א (כמתואר כאן), שמצולמת בתמונה משמאל (נמצאת בצד ימין) עם אריאלה סוויד, משמאל, מייסדת משותפת ומנהלת הקהילה של TLV-Generator. 

עובדה:
96% מהסטרטאפים בישראל לא שורדים את השנה הראשונה.
הפתרון של TLV Generator בא לשנות את המצב הזה מיסודו.  


בין הדוברים בטקס ההשקה היה עו"ד רונן האוסירר, (בתמונה מרונן HFNשמאל), שותף ב-HFN (הרצוג-פוקס-נאמן, משרד עורכי הדין הגדול והמוביל בישראל ומנותני החסות הראשיים ל-TLV-Generator): "זה לא מקרי, שאני כאן ומשקיע מזמני היקר לטובת המיזם החדש והיוצא דופן הזה. יש כאן ראייה שונה לגמרי של כל מה שאנו מכירים בעולם היזמות.

יש כאן רעיון מהפכני, שאני לא מכיר דבר כזה בארץ ובעולם. הרעיון משנה לגמרי את הגישה של האקסלרציה [ההאצה] של יזמים, מכל הבחינות.

אנו מעוניינים לסייע למהלך הזה להצליח, כי הוא מהלך 'שובר שיוויון' ויכול לשנות את הסטטיסטיקה העגומה ביותר של כישלון יזמים בשנה הראשונה שלהם, מהרגע שהם החליטו שהם יזמים ומקדמים את הרעיון שלהם". 

בין הדוברים בטקס השקה, שנעשה בהנחייתה של אריאלה סוויד, היו דוברים, שתיארו את המיזם וענו לשאלות היזמים:

טל כתרן, ראש תכנית TLV GENERATOR, "גורו" ברמה עולמית בתחום האקסלרטורים, שהקים ומקים מספר תוכניות האצה ליזמים בשנה בישראל ובחו״ל.

אלי סוויד, יזם סדרתי, איש מוצר וטכנולוגיה בעל נסיון של20  שנה במיזמי סטארטאפ בשלב מוקדם. מומחה MVP, ו-CTO
ב-.TLV GENERATOR

אבי וייס, יזם ועורךTelecom News , שהקים והריץ סטארטאפים, יו"ר.TLV GENERATOR  

ספיר שפיגל, יזמת והבעלים של שרשרת האקסלרטורים תחת שם המותג Merkspaceספיר פתחה את המתחם בת"א בפני יזמי TLV-Generator ותספק את המעטפת המתאימה והמקצועית להתפתחות היזמים ב-4 חודשי התכנית. 

נותני חסות נוספים לתכנית: EY (ארנסט אנד יאנג), לוצאטו ואת לוצאטו, בנק מוביל, ששמו יפורסם בקרוב ועוד. מנהלת השיווק של TLV-Generator היא איריס גולני

ההרשמה לסבב הבא של התכנית ליזמים ובעלי רעיונות פתוחה (כאן). 

בתמונה: טל כתרן (מייסד משותף ומנהל תכנית TLV-Generator) מדליק נר שני של חנוכה לפני טקס השקת התכנית: 

No comments:

Post a Comment